Wij blijven tijdens de bouwvak geopend, uw bestelling kan echter wel enkele dagen vertraging oplopen.

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagentje is leeg.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik met Betonpoerengigant contact opnemen?

Heb je een vraag of een opmerking over onze producten of service? Stuur dan een bericht naar info@betonpoerengigant.nl. We sturen je dan binnen 24 uur een inhoudelijke reactie.

 

Kan ik een ik een klacht indienen?

Als je niet tevreden bent over een ontvangen product of de service die we bieden, dan lossen we dat graag op. Stuur een bericht met de inhoud van de klacht naar info@betonpoerengigant. Wij nemen deze dan meteen in behandeling en nemen kort daarop contact met je op.

Reclameren bij breuk of schade

a) Bij ontvangst je bestelling dien je te controleren of het ontvangen product het juiste is en of het compleet en onbeschadigd is. Tref je meteen bij ontvangst schade of ontbreken er onderdelen, teken dat dan aan op de aftekenbon van de chauffeur.
b) Merk je bij het uitpakken een beschadiging aan et product. Of is het bestelde product of zending niet compleet? Stuur ons dan via info@betonpoerengiganteen een reclamatie. Vermeld daarbij het ordernummer en voeg ook foto’s toe van de schade aan het product en eventueel de verpakking. 

Let op: Reclamaties worden echter uitsluitend behandeld na indiening per mail.
de schademelding dient uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van de bestelling te worden ingediend.

Hoe kan ik mijn verzendkosten berekenen?

Plaats de gewenste producten in de winkelwagen en klik vervolgens op het wagentje. Ga vervolgens naar ‘bestelling afronden’ – hiermee maak je de bestelling nog niet definitief, maar je krijgt een keuze met de verschillende mogelijkheden voor verzending plus de bijbehorende kosten.
Onze tarieven zijn:

  • bestellingen die per post verzonden kunnen worden: €15,-
  • verzending van grote producten die we op pallet leveren: €35,-
  • bestellingen vanaf €1.000,- verzenden wij gratis

Verzenden jullie ook naar België?

Ja, onze producten leveren we ook naar vrijwel elk adres in België. De verzendkosten daarvoor komen automatisch naar voren in het afrondproces van de bestelling.
Onze tarieven zijn:

  • bestellingen (per post of per pallet) naar Belgie : verzendkosten standaard €50,-
  • bestellingen vanaf €1.000,- verzenden wij gratis naar België

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Per post:
Producten per pakketten tot ca. 15 kg versturen wij per brievenbuspost of pakketdienst (DHL). Je ontvangt een track & trace-code zodra wij de bestelling bij de pakketdienst hebben aangeboden(alleen bij de pakketdiensten).

Palletzending:
Wij versturen producten boven de 15 kg per pallet via een vervoersdienst. Deze pakketten worden alleen op werkdagen geleverd (ma-vr). Zodra wij de bestelling aanbieden bij de vervoerder, ontvang je digitaal een track & trace-code.

Onze vervoerder levert de pallet zo dicht mogelijk bij het opgegeven adres - via een trailer / bakwagen, kraantje of eventueel een pompwagen -. Hij zet alles op een plek op de verharde weg, stoep of oprit die voor hem goed is te bereiken. Onze pompwagen kan echter niet over gras of grind. Het is aan de chauffeur te beoordelen wat de beste plek is.

Wat te doen met de meegeleverde (euro) pallet?

Wij nemen de geleverde (euro) pallet niet retour. Dit is dus geen statiegeldpallet. De ontvanger dient zelf voor afvoer van de pallet en het verpakkingsmateriaal te zorgen, bijvoorbeeld via het grof huishoudelijk afval.

Is ophalen van mijn bestelling ook mogelijk?

Ja, dat kun je aangeven bij de bestelling van de producten in onze webshop. Geef dan de optie ‘ophalen’ aan bij de afronding van de bestelling. Het afhalen je bestellingen is mogelijk van maandag t/m vrijdag van 08:00 – 16:00 uur. Je ontvangt hiervoor een bevestiging en gereedmelding van de bestelling. Ons afhaaladres is: Bruinehorstweg 30, 6741 PL in Lunteren.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Wij sturen de dag voor de levering een mail met een bevestiging plus een indicatie van de levertijd. Bijgevoegd zit een track & trace code zodat je de bestelling kunt volgen.
Staat onze vervoerder voor de deur en doet er niemand open, dan nemen we contact met je op. In overleg kunnen we de pallet gewoon neerzetten, bijvoorbeeld op de oprit of in de tuin. Kan de chauffeur de pallet niet netjes kwijt, dan neemt hij deze weer mee en wij plannen vervolgens een nieuwe levering in. Voor een tweede levering brengen we wel extra kosten in rekening van € 29,65. Het is mogelijk bij de bestelling in het opmerkingen-vak binnen het winkelwagentje aan te geven waar de bestelling kan worden gezet als je al weet dat je niet thuis zult zijn.

Kan mijn bestelling op een andere dag geleverd worden?

Je kunt een voorkeursdag aangeven in het opmerkingen-vak binnen het winkelwagentje als je je bestelling afrondt. Leveringen gebeuren van maandag t/m vrijdag. We proberen dan met jouw voorkeursdag rekening te houden.